רגע לפני שהתלמידים (גם מקרב בני ביתי) חוזרים לבתי הספר, ואחרי שנידנדתי כל החופשה לעזוב את המחשב ולהכין כבר את שיעורי הבית, הנה אוששה אקדמית דאגתי, לפיה הפעילות ב"פייסבוק" פוגעת בהישגים הלימודיים.
ב"הארץ" (13.4.09) סופר על מחקר אמריקאי לפיו, גולשי הרשת החברתית "פייסבוק" עשויים ליהנות מתחושת פופולריות וירטואלית, אך הפעילות האינטנסיבית ברשת פוגעת בסיכוייהם להצליח בבחינות. מסתבר, שסטודנטים שגולשים בפייסבוק מדי יום מפגרים בעשרים נקודות בממוצע אחרי סטודנטים שאינם חברים ברשת. זה באמת לא מפתיע. אם הסטודנטים מעבירים את זמנם ברכישת חברים, בצ'אטים וב"נדנוד" לאחרים באתר לא נשאר להם הרבה זמן להשקיע בלימודים. כאמור, עכשיו הרטינות האמהיות קיבלו גושפנקא. אני אתחיל לחשוב ברצינות על קריירה מדעית.
ב"הארץ" (13.4.09) סופר על מחקר אמריקאי לפיו, גולשי הרשת החברתית "פייסבוק" עשויים ליהנות מתחושת פופולריות וירטואלית, אך הפעילות האינטנסיבית ברשת פוגעת בסיכוייהם להצליח בבחינות. מסתבר, שסטודנטים שגולשים בפייסבוק מדי יום מפגרים בעשרים נקודות בממוצע אחרי סטודנטים שאינם חברים ברשת. זה באמת לא מפתיע. אם הסטודנטים מעבירים את זמנם ברכישת חברים, בצ'אטים וב"נדנוד" לאחרים באתר לא נשאר להם הרבה זמן להשקיע בלימודים. כאמור, עכשיו הרטינות האמהיות קיבלו גושפנקא. אני אתחיל לחשוב ברצינות על קריירה מדעית.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה