בהמשך לפוסט הקודם אודות שליטה במיומנויות התקשוב כמקבילה לשליטה בשפה, הנה האופן האינטואיטיבי בו עשו במחשב שימוש לצרכי למידה שתי בנות כיתה ז', וזאת מבלי ללמוד בחוג 'טכנולוגיות ידע בחינוך'.
כיוון שישבו כמנהגן מול המסנג'ר אחה"צ, ונזכרו אגב "צ'יטוט" שיש ביום המחרת מבחן בערבית, חשבו איך לנצל את כלי התקשורת הסינכרונית לצורך הכנה למבחן. באופן ספונטני, עצמאי ומקורי יצרו השתיים את המתכונת הבאה:
אחת הלומדות הכתיבה לשנייה את המילים בערבית (בצ'אט הקולי); זו כתבה את המילים ששמעה - או על נייר והראתה לחברתה במצלמת האינטרנט, או בכתיבה החופשית בעזרת העכבר; ואח"כ התחלפו.
כאמור, השימוש בטכנולוגיה ושילוב היישומים נעשה באופן אינטואיטיבי על ידיהן. לאור חובת הגילוי הנאות אומר שאחת מהן היא בתי.
כיוון שישבו כמנהגן מול המסנג'ר אחה"צ, ונזכרו אגב "צ'יטוט" שיש ביום המחרת מבחן בערבית, חשבו איך לנצל את כלי התקשורת הסינכרונית לצורך הכנה למבחן. באופן ספונטני, עצמאי ומקורי יצרו השתיים את המתכונת הבאה:
אחת הלומדות הכתיבה לשנייה את המילים בערבית (בצ'אט הקולי); זו כתבה את המילים ששמעה - או על נייר והראתה לחברתה במצלמת האינטרנט, או בכתיבה החופשית בעזרת העכבר; ואח"כ התחלפו.
כאמור, השימוש בטכנולוגיה ושילוב היישומים נעשה באופן אינטואיטיבי על ידיהן. לאור חובת הגילוי הנאות אומר שאחת מהן היא בתי.
מי אמר שלא כיף להתכונן למבחן בערבית?!
מטרת על של משרד חינוך הוא "תקשוב לאורח החיים " אני מקווה שהתקשוב יתפס מקום בחיים שלנו
השבמחק